peppermint winter´

lördagkväll och jag sitter hemma, igeeen.. suck. men jag känner verkligen att det behövs, jobbar som en galning så har inte alls ork eller lust att festa just nu. meeeen. har iallafall bokat resa till Thailand nu! 21 januari lämnar vi sverige! ska bli så sjukt härligt! åker med familj och släkt sen blir carro och frank också med! sweeeet
blir en lugn, ladda upp semester. jobbat konstant sen studenten så kan behövas lite värme och ladda batterierna nu känner jag.

i morgon är det match så det blir att ladda med lite chips och cola ikväll. mwohaha.

hittade sjukt gamla bilder också, på gamla datorn! haha. ganska roligt. heh.





















jaja. nu ska jag fortsätta kolla på en massa gamla bilder. puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

har du satt en bh på hästens huvud? ... suck! haha

2010-12-14 @ 19:17:41
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/
Postat av: CHATRIN

HAHAHAHA. ja jag har faktiskt ingen aning. vi skulle gå ner och bada och... ja....

2010-12-15 @ 21:45:32
URL: http://eerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0