HAVE A HEART´

ganska läskigt hur man ibland får sånt sjukt sug efter att skriva!? då är det bara och klicka upp bloggen, snabbt och smidigt! tänkte väl inte skriva ned hela mitt liv just nu men däremot ta ikapp lite kort om vad som hänt senaste. är väl inte något speciellt... halloweenfest, jobb, kaffe, jobb, sova och sova igen typ. hade match och lagmys i lördags som var höjdpunkten! jag körde till falun med en bil full av taggade basketbrudar, vi förlorade första matchen med 4 poäng vilket sög-sur-balle. tog för lång tid innan vi kom in i matchen men även om vi förlorade tog vi ikapp på slutet och kämpade in i sista sekunderna. andra matchen var emot grabbar och en av dom var nästan två meter lång! den var vi allt med i! blev somsagt en förlust och en vinst så lite nöjd och glad var vi iaf på hemresan! dagen avslutades med lag-mys hos hanna med tacos, godis, film från premiär matcherna! galet kul och se matcherna speciellt sig själv på film när man lirar! hahaha. blev lite sällskaps-spel innan det blev hem och göra kväller. en kväll som bjöd på jäkla massa skratt och leenden! måste absolut göras om!

idag har jag jobbat, gick suveränt. (:
ser fram emot morgondagen med förhoppningsvis lite fikamys med mina brudar och sen en efterlängtad basketträning.

puss godnatt,

nån bild från premiärmatcherna.





haha kul att jag är den enda som inte syns på den här bilden!
står typ framför coach och pillar i näsan eller nåt!



 
ganska skön vinst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0