JUST THE WAY YOU ARE/NEED YOU´

säger bara en sak. fucking-awesome. jag har sjukt mycket att skriva om så jag vet inte ens vart jag ska börja! 

14.20 på fredagen gick bussen mot stockholm. jag hade packat en stor resväska, kunde inte alls bestämma mig vad jag skulle ha med eller inte så plockade istället på mig alldeles för mycket. alla hade packat mycket, dvs. förutom Lina!! hahahhaa. fan vad hon blev mobb offret för det! hon hade en söt liten lila?rosa? väska som var en tredjedel av min och dessutom såg den inte ens full ut! hahaha. vi blev helt paff! men somsagt. hon tjänade på det för i alla jävla trapper och rulltrappor hit och dit är inte att leka med! så hon fick sin payback. blev en jäkla massa skratt och taggning i en fullproppad buss mot stockholm! jag tror fan vi pratade och skrattade för hela bussen!
när vi väl kom fram till sumpan(?) förorten? hahaha, precis där vi hör hemma! vi kastade oss in i duschen och laddade för en rejäl utekväll. efter att vi blivit utskrattade och ökända på en ölpub genom att beställa en storstark i baren så drog vi vidare till greta-garbo! kanske hur jävla najs som helst! vi körde på och träffade en hel del roligt folk med roliga smeknamn  (jag har ingen aning om hur hanna montana kom upp?) men cigarren och resten av dem har jag svaga minnen av! sköna graappaar var det iallafall! efter stängning som btw. stänger senare en krogarna i gävle = lååång kväll! anyway. vi drog till grillen och där hände det saker kan jag säga! vet inte ens om det är värt att våga skriva allt här så jag tror jag utelämnar det.

löördag var den stooora dagen!
saken är den att vi bestämt oss för att handla frukost på morgonen men det hade supersöta Ann (amandas moster) redan fixat! och det var inte bröd och smör! utan det var ren hotell frukost! aasmyyys. '
sen shoppade vi lite och dagen rann iväg ganska fort! bakfull var man som ett svin och såg ut som ett också, det var bara att lunka runt i shoppingcenter och se glad ut med vattenflaskan i högsta hugg!

laddade inför travie maccoy och bruno mars drog vi till tunnelbanan och skulle kasta oss in i vagnen! men det var bara amanda som kom in och vi andra tre stod utanför som tre fågelhålkar! hahahaha. det slutade bra men vi alla tre stod med benen i kors för att inte brista av allt gapskratt, vi måste sett sjukt roliga ut i den panik vi hade när amanda stod i tåget med mördarblick och vi stod utanför i panik! Amandabäckman"jäflaapuckoon!"
vi ställde oss i kö in mot göta källare vilket var en ganska liten, mysig klubb! med några vipbås och somsagt. ett stort dansgolv med barer i en källare! meen det var aaamaaaazing. jag kan inte förklara det! men jag tror jag  ylade mer än sjöng. alla var så jävla skön och fick hela källaren att gunga! fyfan så bra. så jävla nöjd och tillfredställd man kan bli. kommer kanske ett klipp senare när sötnöten petra laddat upp det. vi känner oss såklart hedrade eftersom de var deras första spelning i stockholm och just för att dom spelar på klubbar så blir det inte likadant som om dom skulle spela i globen! menar. vi stod 3-4 fucking meter ifrån dom och då stod vi inte ens och klubbades/boxades med andra galna brudar. utan vi stod där på rad och shejkade ass och... somsagt,ylade?
jaja. kvällen slutade inte där utan vi drog oss mot greta garbo igen! slutade med allsång på grillen! hahaha.

jag är mer obsessed i travie nu än innan! vilken jävla härlig bad-boy! i love it!
när vi åkte hem därifrån hade jag en klump i magen! men det måste bli en massa,massa fler gånger!




 ohmygod










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0