Been there, done that´

lördagkvällen var.. händelserik! Nina kom på lördagkvällen från uppsala som jag inte träffat på hur länge som helst! drog ihop brudsen och hade lite förkrök sen fick vi skjuts in till stan där vi drog till fetaste öltältet mitt på torget, oktober festen? som jag inte hört nånting om! anyway. askul! vi beställde festaste ölglasen och röjjde på som vanligt. vidare till o lerys och där blev det ännu mer röjj. slutade med efterfest hos bäckman där jag fick trycka mig ned i en liten dubbelsäng med 3 andra.
igår låg jag hela dagen och sov, carro ringde och drog med mig på elins innebandy match sen blev det pizza och sängen igen. helt slut. min ruckelhöna har varit här och druckit kaffe efter lunch, vi har även kommit på vår outfit till halloween, som kommer bli awesome btw! försökte mig på korv stroganoff som blev korvgryta! nu funderar jag på om jag har matförgiftat mig själv! bra där...



snart dax för jobb också. fick en H0 ikväll och i morgon laddar jag inför älgjakt! jag och amanda ska ut och röjja skogarna från älg!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0