Defying Gravity´

tjoho fowks. nu var det allt bra länge sen igen, känns det som. heh .denna helg skulle egentligen vara full fart men bangare som man är så väljer man jobbet, men det känns bra. har inte jobbat nånting under veckan istället har man tränat som en galning, städat om och om igen, dunkat härliga merlissa horn och såklart taggat till nästa helg! för då är det travie maccoy som gäller på göta källare, LOVE IT!  måste lära mig alla texter också, craaaap.
sämst på texter och namn. men har en vecka på mig att dunka dem så det löser sig nog! jag kan refrängen i billionaire, det är väl huvudsaken?
det här kanske blir min första vita helg sen studenten, det skulle vara sjukt skönt i sånna fall. börjar få lite dåligt samvete för allt festande! då är det illa.

jaja. min pärla har gått igenom besiktningen = glad tjej!
då ska det bara bytas till vinterdäck vilket chatrin eriksson ska ge sig på i morgon!

basketen är btw. ASKUL! jag måste bara få höja laget + coach upp till skyarna för fan va härligt det här! asbra stämning och dessutom är vi riktigt bra! puss på er

igår hämtade jag ut en massa paket på posten så nu är jag i stort sätt pank till lön! inväntar mina converse och lite saker också. SEEEN är det inga mer "lägg i shoppingbag" på nätet! fuck it. nu är det spara pengarna och åka till london eller australien! woohooo. men först ska jag skriva mitt personliga brev på engelska.



jobb 16-21
puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

skriiiiiv kvinna, SKRIV!!! haha

2010-10-21 @ 23:00:32
URL: http://amandabeeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0