DR. LINA

gjort min hemläxa till mr. kent och sen tränat basket, var lite tungt faktiskt. tror jag använde alla mina hjärnceller till uppgiften. meenmeen. taggar som fan till matchen på lördag!
har lunchat med lina idag också, först skulle vi käka sallad på trillin, vi slutade på brinks bodega med hamburgare! bra där.

sen har dr. Lina eller ska man säga sex och samlevnads experten Lina berättat mig mig när man kan bli med barn och inte, att jag fömodligen har ägglossning just nu + lite till somsagt, hahaha. och sen la hon till att jag skulle låta bli kudden!  ibland dör jag verkligen.

i morgon är det jobb som gäller och på kvällen ska jag pussas lite med mina damer och ha hemma spa. måste verkligen göra något åt mina fötter! dom är totalt mörbultade! dessutom ser jag fram emot att mina ruckeltuppar ska killa mig på ryggen hela natten! annars blir det faan inga pussar!!!!

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0