Drops of jupiter´

tjoooho. helt slut efter en hel helgs långa turer! hänt mycket roligt! hahaha. en sa att jag hade fasta tuttar frågade den andra om hon hade två trasor under tröjan! hahaha. men somsagt. idag hade jag verkligen en flumdag så allt var roligt. kvällen slutade med en liten trip till gävle :) inte gjort något alls annat än att jobba den här helgen så behövde mina girls en liten stund! om det inte blir jobb i morgon funderar jag faktiskt på att ta en simtur och lite bubbel, vore kanske hur skönt som helst och det måste jag fan få vara värd. när man endå är igång kanske man ska tvinga lina om en helkroppsmassage också. (y) vi gjorde de förut och det var heeelt underbart! fan. var seriöst slut i en vecka!


liiiisteeen!






puss, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0