I´d rather be with you´

heeeelt sluuuut. blev några glas och nån whiskey för mycket igår. fast jag lovat mig själv en vit helg.typiskt. måste bara tillägga att min släkt och våra grannar är sjukt roliga! hahaha i love them! jobbet idag gick kanon! en delad tur, flöt på bra nog. i morgon jobbar jag med lina, aaskuul! ska visa henne alla mina underbara troll!

jag kan inte sluta tagga nästa helg, kommer bli sjukt bra och sjukt roligt! fan vad vi ska köra på! yeey. jag och lina har bestämt oss för en tät stockholmare! hoho! sen kommer halloweeen, bara roliga helger på gång! kan behövas också efter en helg som denna!

fick ännu ett paket som jag hämtade ut idag. när ska allt sluta? hur mycket har jag shoppat på nätet egentligen? fortfarande så väntar jag mina skor och massa grejjor från nelly på över tusen spänn. brrra. tur är det lön snart!




ibland undrar jag hur du har det och hur jag skulle ta det om jag träffade dig igen efter så många år
känslan av att se dig igen skulle nog faktiskt vara underbar...
...det var bara du...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0