Standing where you left me´

blev inget röjja älgar från skogen! fick åka och jobba istället, men jag laddar om tills efter helgen!
kanske lika bra att det inte blev nåt, svinigt kallt i morse! jaja. nu har jag världens planer inför nästa helg.
och nu i helgen har vi premiääär match! astaggad och asnervös. heh. hoppas bara på att jag överlever med min sådära superbra kondis! sen jag kom hem vid lunch har jag både tvättat vikt OCH hängt! städat mitt rum har jag också hunnit med, redigt! snart ska jag fram och hämta ut mitt paket på posten och hämta lillhjärtat, hoho! känner att jag har en väldigt aktiv dag idag. får inte glömma att slå en pling till mina damer sen heller innan ena ruckelhönan åker tillbaka till gävle!

puss








´ibland blir jag helt chockad, haha! vissa tänker inte med nånting .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0