Best thing i never had´

sjukt svårt att sova! ännu värre att jag stressar upp mig själv för jag ska upp tidigt! helgen i korta drag.. hade inflyttningsfika på lördagen, lite släkt och vänner kom förbi och drack upp mitt vin och kaffe. haha. sen blev det brakfest hos linkan. hade grymt roligt! vet inte vad jag gjorde eller vart jag var! men kul hade jag! jag och amanda ramlade in på morgonkvisten runt 06 och den där kvinnan kan aldrig stå på benen efter några glas vin! haha! igår kväll kom brudarna på lite vin-mys, blåbärskaka och snacks! massa skratt och skitsnack! nog allt blev vi lite salongsberusade alltid! eftersom efter 01 började vi laga kyckling med ris och en fetaost sallad med advokado och grejjer! godaste jag ätit på länge iaf! jobbat idag och är lite taggad till helgen även om det bara är tisdag och det är långt kvar! haha. mina kära grannar verkar köra på ikväll, älskar att komma hem och nån bjuder över en på drinkar! hahaha. men somsagt ganska lång dag idag! man märker nu när man flyttat hemifrån, ganska illa att ta något/några glas vin en måndag kväll... haha! men i love it!

tänkte beställa hem lite mysiga höstkläder från hm men leveransen tar sån grym tid! ;o måste försöka hinna in nån dag innan helgen och shoppa loss lite!

fick en ny soffa i veckan också! mwoha. älskar den!



jaja. puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0