Days like this´

det är sånt här jag älskar! en spontan dag till stockholm med anna i tisdags. först försvarets hundanläggning i märsta med fenix och han btw. klarade testet! så nu kommer han bli polishund inom vissa områden. kanske hur coolt som helst! inte alls många hundar som klarar testerna men fenix var typ den enda som klarade sig från hans kull! ganska galet. menmen. sen våldgästade vi gamle mannen, jesse tillman. blev bjuden på kina mat och sen blev det stockholmscity i spöregn men vi hann med lite shopping! fika osv. efter vägen hem stannade vi till i uppsala på match sådär en tisdag kväll! lyckat! uppsala vann och vi åkte hem med ett leende på läpparna! menar. blacke, vilket ögongodis!

sen lite jobb emellan och idag åkte jag och fröken löken till valbo/gävle
shoppade lite till maskeraden karin ska ha, stumpan blir ju 20 snart! woho. snart med i gammeltant gänget! jaja. varit en supermysig dag med hjärtat! massa skratt och jäktande! flängt och hängt lite med lina nu, hon gick hem nyss. druckit nåt glas vin och snackat! loveit.

vet inte vad som hänt med mitt schemat sista tiden, känns som jag inte jobbar nånting!? i morgon börjar jag iaf 16, härligt med en rejäl sovmorgon! för i morgon ska jag fasen sova ut! känns som hundra år sedan sist!




nu vet jag!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0