EN MÅNAD`

fuuck, har sjuka cravings! efter 4 dagar?! igår var jag verkligen beredd att gå över berg och djupa skogar för att få tag på en chokladboll! skrivit kontrakt med maria att inte äta nå sötsaker eller dricka läsk, ingen snabb-mat eller nånting! dessutom inga kolhydrater. aldrig varit så sugen på socker som jag är nu. vet inte om det beror på att jag verkligen inte får, eller jag kan ta men då blir jag skyldig maria 300 spänn och det är fan inte värt det! ganska pepp nu faktiskt.

igår var det basket på schemat! det var helt galet kul! vi lirade match i över 1 ½ timme! :D snacka om mycket spring men mest plojj så då märker man inte att man är helt slut. okej. sista minuterna lär jag erkänna att jag nästan hade blodsmak i munnen! men vafan, så kul ju!

nu ikväll har jag lirat lite med lina på gäverenge. vi drog dit och drog några skott. eller några.. så många skott man gör på en timme, och lite 1 mot 1 (:

kom precis hem från preem, köpte nutrilett och frukt! eftersom det är typ det enda som är nyttigt där! snacka om att nästan börja dreggla när man står bredvid alla chokladkakor och godispåsar!! men nepps. unnade mig en solo tidning istället! lite jävla pli får det fan vara!

nu ska jag lägga mig i badet och läsa skvaller och sex-knep! mohaha. puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0