vart jag i världen vänder´

i morgon är det fredag! längtat efter helg sen i måndags! blir utgång med älskade brudar, awesome! först inflyttningsfest sen en rejäl shejkassnight. jobbar dock hela helgen men man får inte glömma bort att leva heller!
smällde i mig massa ballerina kakor ikväll!! fick spunk så varit ute och gått bort det nu! halvt mitt i natten, i blåst och spöregn!

jobbat med malin & maria idag, superbra! jobbar med sötfisen hela helgen! haha. det är bra då kan man må som en påse nötter om man vill!

söndag har jag basket-premiär! taggat hela dagen! men sprang lite nu under promenaden och jag gissar att min så kallade premiär lär bli en rejäl flopp! inget flås kvar alls! gaah. men får ligga i lite nu så är man på topp igen!

nu blir det spotify och landa lite. helt uppe i varv! älskar att livet flyter på just nu.

It's been a long time
Since I came around
Been a long time
But I'm back in town
This time I'm not leaving without you

You taste like whiskey
When you kiss me, oh
I'll give anything again
To be your baby doll
This time I'm not leaving without you


You said
Sit back down
Where you belong
In the corner of my bar
With your high heels on

Sit back down
On the couch where we
Made love for the first time
And you said to me
Something, something about this place





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0